nuffnang

Friday, December 10, 2010

Khas Untuk Rakan2 UTP



salam wbt,

Hai kawan2 seUTP,

P/s: memo ni aku tulis khas untuk anda semua. kalau takut berair mata, sila jangan baca. wahaha..


kawan-kawan saya mau mintak maap salah silap saya sepanjang perkenalan kita disini, kalau ada terlanjur kata, terburuk sangka, tercaci cerca,dan perbuatan-perbuatan yg menaikkan heart beat anda, saya mohon ampun dengan seikhlasnya. sesungguhnya saya ni hanya manusia biasa, yg penuh dengan imperfection. diharap imperfection itulah yg akan menjadi kenangan-kenangan terindah kita bersama. jika xmampu simpan didalam hati kenangan-kenangan tersebut, cukuplah sekadar menyimpannya didalam hard drive anda. kalu ada umur panjang kita jumpa lg,insyaAllah.

P/s: kenanglah daku dlm doamu. merasmikan blog ditutup juga, for time not specified. sekian wassalam.

okeh aku chow dulu, nak p nangis. babai UTP (^v^)~


1 comment:

sangcXL3 said...

jgn lupa pos!