nuffnang

Tuesday, September 20, 2011

lelaki dumbass

P/s : xyah baca pon xpa

haha, ni sure aku punya post paling merapu dalam list aku.


tadi time aku keja, tiba-tiba aku terbosan. jadi untuk tidak membosankan diri, terklik la aku pada skrin komputer peribadi di office aku tu. cewah ada office xleh blah...


disebabkan nak bukak facebook xboleh sebab kena block (baru pagi tadi aku perasan yg facebook dah diblacklisted kan kat office aku), jadi inisiatif terbaik dari ladang aku untuk menghilangkan bosan tahap cipan tu aku pon bukak la twitter. (twitter boleh plak??)


belek punya belek oh bosan kot, aku pon xdak idea apa nak tulis jadi aku pon tulis la sikit kat wall twitter tu,

[kepala hotak la block facebook ] sebagai tanda protes! haha.


xda orang reply.


pastu aku ternampak satu status yang agak lol gak la bagi aku, kawan aku tulis.

dia tulis,

[lelaki kalau dumbass macamana pon, kalau hemsem pompuan suka jugak]

ni kalau reply mmg best ni, sambil jeling2 rakan sekerja kat sebelah yang tengah kusyuk melukis guna solidworks.


ok line clear! aku pon ambil kesempatan untuk reply jap. haha

aku reply,

[ hang memang hensem pun , so jangan risau lah]

duk 2 3 minit aku nampak aku tweet baru masuk, ini confirm mamat ni la neh. hehehe

dia reply,

[hang nak kata aku tak hensem la neh bro?]

tanpa pikir panjang, dan slumber badak ja aku reply,

[bukan, aku nak kata hang tu memang dumbass. haha]

.....

lama gak dia nak ambil masa tuk reply tweet aku yang berbaur cili padi tu, hahaha

lebih kurang 30 minit, dia reply,

ya la. Sori la abang hensem. Sy yg dumbass. Sy x grad lg. Sy xdak kerja lg. Abg mmg god]

haha sekali sekala tulis merapu syok jugak. ayat yang lain tu aku boleh terima la, cuma ... ayat last tu aku xpaham sikit, apa la maksud dia 'abang memang god???

aiyooo. ngeh! ^^

No comments: