nuffnang

Monday, October 18, 2010

Cameron Lagi

Salam

ehem2..

Sedang orang lain sibuk menyiapkan saki baki asignment, project, lab report, study dan bla3 berkaitan dengan pelajaran, aku masih sempat lg mengupdate blog. kental x? aku mmg kental. yeah!

Sepatutnya entri ini ditulis pada lewat 2009

Kemalangan yg melibatkan aku sendiri pada awal 2009 telah memberi impak besar dalam hidup aku dari segi rohani dan jasmani sebagai seorang rider berjiwa kering menjadi seorang rider yg berhemah dan beringat ketika menunggang motosikal. Hmm.. kemalangan yg telah sedikit sebanyak mengubah diri aku yg dulu menjadi diri aku yg kini, yang mana hanya rakan-rakan rider terdekat saja yg boleh nampak perbezaannya. Ya, memang ada beza kalau anda betul-betul seorang observer wahai rakan. kemalangan yg memberi seribu satu kenangan manis dan juga pahit. Pengalaman masuk bilik bedah sudah cukup untuk membuatkan aku rasa getar lutut untuk masuk hospital lg. Terima kasih aku ucapkan kpd beliau yg telah memberi aku kekuatan untuk bertahan diambang diserang kesakitan yg amat. trima kasih. oh, tidak lupa juga kpd rakan-rakan yg bersama-sama aku waktu aku susah. walaupon aku xtulis nama korang disini, tapi aku dah catit nama-nama korang dalam hati aku. aku amat hargai dan ucapan terima kasih yg xterhingga. aku akan ingat itu selamanya. terima kasih sekali lg.



Teringat kisah kali pertama naik cameron highland bersama rakan-rakan pada awal 2009 yg lalu, bertapa kering dan kentalnya semangat aku untuk folo rakan-rakan ke sana yg mana pada waktu itu keadaan aku adalah dalam serba-serbi daif. mana tidaknya, moto masih dalam keadaan barai , dan aku sendiri pon masih dalam keadaan barai sbb belum sempat recover dari kemalangan. Tp disebabkan kekentalan hati dan juga semangat sebagai seorang rider sejati, aku berjaya sampai ke cameron. yeah!








Hari sabtu ni aku akan konvoi naik cameron lg. aku harap dengan konvoi kali ini akan dapat sedikit sebanyak merakamkan kenangan dan memori manis bersama rakan-rakan mungkin untuk kali terakhir sebelum menjejakkan kaki keluar dari UTP yg dicintai(?). :D

P/s: ayuh rider2 sekalian, kita gempur lg cameran. kaman bebeyh~


4 comments:

Anonymous said...

cam bes je.. tp mst sakit pinggang sbb jalan lama2

sangcXL3 said...

sabtu ni ak tak pergi tapi aku akan repeat nnt!sblum final!

hadi Saaidin said...

goncang la sorang2 farouk!!!

angah: kepuasan sakit pinggang tu yg kita mau. haha

hang nadim said...

ha.. naseb baek maseh selamat.. hehe