nuffnang

Monday, December 6, 2010

mission impossible

jeng jeng jeng jeng jeng jeng jeng...(nyanyi ikut tempo mission impossible punya cerita, tapi tiru aksi HAHA dalam running man)

dupdap dupdap dupdap, terasa debaran jantung untuk project misteri kali ini. adakah ianya akan berjaya? itulah yg menjadi debaran sekarang ni. dengan harapan project ini akan berjaya tanpa ada sebarang masalah. -fighting-

P/s: selamat menyambut tahun baru 1432H dari penulis blog imanadalahmutiarahati. semoga pada tahun baru ini azam kita akan tercapai, insyaAllah. jadi apa azam tahun baru anda?

P/s 1: err.. nak tau x kenapa aku letak nama imanadalahmutiarahati sebagai nama blog aku? jawapannya adalah aku pon masih memikirkannya kenapa aku letak nama tersebut. lol dan sekian.

P/s 2: mission impossible is impossible. haram jadah betui. hish!

P/s 3: mungkin entri yang ni entri yang kedua atau ketiga terakhir untuk tahun ini, tahun depan, dan juga tahun depan-depan. penulis blog imanadalahmutiarahati rasa dah patut perlu idle dari sebarang aktiviti blogging sbb beliau nak focus ttg masa depan beliau dengan lebih serious! heheh. thx semua sebab sudi jenguk dan komen entri-entri yang terkandung selama ini. jumpa lg di next entri-entri terakhir. :)


1 comment:

Leen said...

La, kenapa nak stop.. pasni blog la pulak pasal masa depan.. hee