nuffnang

Thursday, September 16, 2010

Raya 2010 Terbaekk!

Salam Semua



P/s 1: Ini cerita raya aku, xmo baca sila lah blah.. hahaha!

Alhamdulillah syukur, tahun ni dapat aku dan keluarga beraya bersama. Tahun depan belum tentu lagi semuanya ada pada syawal pertama. Hmm.. agak sedih tapi nak buat macamana mungkin abang aku beraya di Pendang ikut keluarga sebelah isteri, dan kakak aku pula beraya di Johor ikut sebelah suami. Memang dah jadi adat la bila orang dah berkahwin, bukan boleh tiap2 tahun nak beraya dikampung sendiri. kan? [betul betul betul]

Di pagi syawal pertama, sebelum melangkah menuju ke masjid, syukur kehadrat Ilahi kerana berkesempatan aku bermaaf-maafan bersama ahli keluarga. Al-maklum la, dosa banyak sangat kt keluarga kena la mintak ampun. hahaha. Terima kasih Mak, Kaklong, Abang, Kakcik, dan adik terutamanya kerana sudi memaafkan segala kesalahan diriku ini. :) Dan lagi, tahun ni sempat pergi smayang raya walaupon terkena virus sakit perut. Hari raya ja sakit perut, sakit perut ja raya. hadoii!

Selepas smayang raya, berkesempatan pula menziarah makam ayahda tercinta di Masjid Pulau Maharaja jalan Koadiang. [Al-fatihah]. Dan apabila selesai semuanya, pulanglah aku ke rumah untuk mencekik santapan yg sedap2 di teratak bondaku. Dan selepas mencekik sudah tentu aktiviti seterusnya adalah ti....dooorr. hahaha. pastu, makan balik dan tidor lagi sampai la matahari terbenam. hoho!

Dan kisah hari raya bersama keluarga, sanak-saudara sebelah Allahyarham Ayahda dan sebelah Bonda bersambung ke hari raya kedua, ketiga dan keempat. Penat la penat oii, tp puas hati dapat menziarah semua. :D (yang syoknya, dapat duit rayaaa.. lalala~)

Okeh kisah family tamat disini, sori gambar keluarga belum diterima. nanti aku hupload insyaAllah.

~ to all my family : I love you all! ~
...............................................................................................................................



Reunion Sekolah Menengah Kebangsaan Jitra Batch (2001-2003)
Yo kawan-kawan, terima kasih aku ucapkan kepada yang terbabit kerana menjemput diri ini ke reunion tersebut. Dah lama xjumpa, bibir terkelu lidah membeku ya lah lama xjumpa aku jadi kaget. haha. apa-apapon, korang memang terbaekk! Walaupon ramai yang xdatang, tp aura reunion tu memang terasa. Semoga Korang success selalu noo,aku doakan. Aminn.

P/s 2: Tahun depan kita buat yang grand punya, dan rancang betul2 noo. Gambar aku hupload kemudian, insyaAllah nanti aku curi dari korang punya Facebook jgn marah noo. hehe [credit to najmie]










~~~

Reunion Maktab Rendah Sains Mara Pendang Batch (2004-2005)

Hari raya kali ni bertambah meriah apabila buat kali keduanya ada konvoi raya budak-budak pendang menziarahi rumah kawan-kawan seMRSM. Tahun lepas dah buat tp cuma 4 5 orang saja, tahun ni semakin sakan sampai 6 biji kereta. woho! tahniah2. Terima kasih yang tak terbelah bahagi kepada saudara Amhar Azmi kerana berjaya mengumpulkan kitaorang semua. caya lah bro, taun depan hg arrange lagi noo. hoho.. okeh dibawah ni nanti akan aku hupload gambar2 kenangan yang akan aku curi difacebook korang. harap anda semua bergumbira~

P/s 3: Kepada penumpang keta aku, diharap anda semua juga bahagia. pro x aku bawak? haha. kepada yang xsempat nak naik keta aku tu, kena lah isi borang siapa cepat dia daaa...paatt. wakaka~







10 comments:

sangcXL3 said...

nak tumpang gak keta ang

hadiee said...

boleh apa salahnya. haha

Mohd Hafifi said...

hebat..naik kete nga awek2...

hadiee said...

awek2 yg naik keta ngan aku la. haaha

sangcXL3 said...

ingat awek2 naik ang.

awek naik ang?

Mohd Hafifi said...

farok..tolon jgn start sembang lucah...bulan ramadhan bru abis...mane istiqamah ang..???

hadiee said...

asstagfirullah..

sangcXL3 si evil said...

yg coment tadi ustadz.ak tak.tak reti baca ke?

haha.

baru ak prasan.gambaq adi makan lahap nak mampuih...

bwahahhahahhah

hadiee said...

tu kira sopan la 2. hahaha.. ada hati nak jd ustad, hak sapa? hak tuih

sangcXL3 said...

tuih diaaa.

tuih
tuih
tuih
tuih
tuih
tuih
tuih
tuih
tuih
tuih