nuffnang

Wednesday, September 1, 2010

Baju Raya

salam dan yo!

Aku teringin sangat nak pakai baju melayu warna hitam sejak dari kecik-kecik lagi. Malangnya, setiap tahun hasrat untuk membeli baju melayu berwarna hitam tak pernah sekali pon kesampaian. Kesiannya aku nih sob3. sedih jugak bila pikir pasal baju raya ni. :( nak tau pasaipa? pasai dia, 'taste' aku ni kurang disenangi sikit oleh mak aku, sbb mak aku kata baju warna hitam ni macam baju orang nak pegi berkabung. ya ka mak? (x kot) haha. haih! Mungkin itu sebab utama aku kempunan sampai sekarang ni xdapat den nak meraso bergayo dihari rayo dengan memakai baju melayo kalor hitom tuu ( bahasa kejadah apa ni?) hoho.

Mintak-mintak tahun 2010 ni kesampaian la hasrat aku utk bergaya di hari lebaran dengan kaler kegemaran hati aku nih, insyaAllah. doa2kan lah noo sahabat2 blogger sekalian yg memahami kesedihan hati aku nih (ceh poyo) haha.

p/s 1: Hitam itu gaya, mutu, dan keunggulan.

update status baju raya aku taun ni :

hahaha. kan aku dah cakap, memang xdapat punya nak yang hitam tu. btw, taun ni kaler baju aku adalah pitch. ok la 2 kan. hoho.. hadoii

p/s 2 : Taun ni raya amat best, nanti aku upload gambar raya, insyaAllah.

2 comments:

ansorullah said...

Assalamua'laikum. salam ziarah. semoga dpermudahkan segala urusan.. Selamat menjalani ibadah puasa di penghujung Ramadhan. Bersama kita memaknakan Ramadhan.

http://sucinyakasihMU.blogspot.com

hadi Saaidin said...

waalaikum salam. terima kasih sudi ziarah blog ni. dan terima kasih juga menasihati sy. Selamat menjalani ibadah puasa juga. :)