nuffnang

Thursday, September 30, 2010

Rabiatul Adawiyah II

Salam para pembaca yg dihormati,

Didoakan semoga pembaca sekalian dalam keadaan sihat Wal-afiaat, insyaAllah.

P/s 1: Entri ini ditujukan khas kepada sesiapa sahaja yang telah membaca entry aku sebelum ini iaitu 'Rabiatul Adawiyah'.

Okeh dulu aku pernah tulis cerita tentang kisah wali Allah ini, Rabiatul Adawiyah. Aku ingin minta maaf jika ada sebarang kesilapan dalam menulis kisah tersebut, maklum lah ilmu-ilmu sejarah silam aku memang tak expert sangat. Dan mungkin ada sesetengah daripada penceritaan aku itu agak diragui dan mungkin telah diolah kebenarannya. Untuk itu, diharap anda semua dapat merujuk semula penceritaan yang lebih jelas disini.


P/s 2: Credit kpd En. Zahiruddin kerana sudi berkongsi. Sekian Wassalam.

No comments: