nuffnang

Wednesday, July 21, 2010

dup dap dup dap

salam

Alhamdulillah, syukur dah sampai utp ngan selamat.

ahaha..

aku nak crita sikit lah kerja gila yg aku buat sem lepas. sebenarnya aku ada tinggai barang2 penting aku bawah katil aku. antaranya adalah:

1) helmet arc kesayangan aku.
2) buku2 ilmiah aku ( ilmiah la sgt)
3) tools bukak moto aku. satu beg tu..spanar la mak nenek dlm beg tu.. banyakkk. haha
4) turut tidak terkecuali, ekzoz moto aku yg besau tu. wakaka..

adoiyai.. berani betui simpan bawah katil. syukur la sesampainya aku dibilik ni, ada ja barang2 tu suma tersemadi elok2 seperti yg aku tinggai sem lepas. aih..syukurnya...alhamdulillah. :D

p/s: oh ya, sliper aku pon xilang. hehehe.. :D

reminder kpd kawan2 yang dah terpengaruh dengan aksi merbahaya ni: jangan tiru ok!

2 comments:

BillyNain said...

hahha..aku pun sama,
tinggai berus gigi ngn sabun buku yg dah nak habis...pun tak hilang,siap sambung guna lagi...hehhe

hadiee said...

haha. ya ka. tp sangat cuak oh time dok rumah bila pikir barang2 aku bwh katil ni. lega la xilang. :D