nuffnang

Sunday, August 22, 2010

Budaya prank

Salam kpd yg Berkenaan

[entry semalam aku hide]

Pada bulan ramadhan yang mulia ni, tiba-tiba Aku diminta untuk bersama2 dengan kroni2 jeng3 untuk melakukan 'prank' kecil-kecilan(?) kpd seorang hamba Allah ni, nama perlu dirahsiakan kot tp beliau adalah seorang gadis. hehe. 'Prank' ni adalah bersempena menyambut hari lahir beliau. Tp aku rasa xsedap hati macam kesian pon ada, takut menangis xhenti2 sampai banjir utp sapa yg susah? Pakgad juga susah, sbb surat saman basah. camna pakgad nak saman budak2 utp dengan rajin? lagi, kalau utp banjir, batal la puasa budak2 utp sbb tertelan air banjir akibat lemas.. :D Kes ini juga boleh diibaratkan sebagai " buat mati emak, xbuat mati bapak". haihh.. rasa kesian kepada beliau juga menyelubungi diri, dah la dengar macam2 cerita sedih ttg beliau. Apa-apapun aku hanya mengikut arahan dari kroni2 yg lebih senior iaitu...jeng3. So, bersabarlah untuk esok ya wahai hamba Allah yang bakal di'prank' esok. hahahaaha~

p/s: Bab2 macam ni laju pulak orang mintak tlg aku, pelik2.
p/s 2: Kepada yang berkenaan, sila rahsiakan hal ini. Biar pecah dimulut, jangan pecah diperut. hoho

[entry sambungan lepas prank]

haha. misi berjaya. YES!
apa-apa pon mintak maaf la nooo.. adat la jadi busday girl, x'prank' xmeriah.

P/s: Celakha hang Farouk, hang tunggu laaa!
P/s: Ingat nak tolong saja, rupa2nya pertolongan aku jadi servis. haha. btw, thx for the money. aku guna duit tu buat makan sahur. hoho.
P/s 3: Tahniah kepada kroni2 'prank' kerana telah berjaya mem'prank'! majulah 'prank' untuk kawan2. ha3~

2 comments:

inchemohdfarouk said...

majulah prank utk anda.
tobat tamau prank dah ang pas ni

hadi Saaidin said...

xpa2, aku mmg suka org prank aku. terima kasih la noo..