nuffnang

Tuesday, May 4, 2010

FYP II

Salam
Selamat Malam
moga malam ini menjadi malam yg indah buat kamu semua
amiin~

FYP sekali lagi membawa aku dalam kesusahan di alam fana ni
masih dibelenggu dengan result & discussion yg belum ada progress.
ini bahaya, sangat bahaya.

Ya.. aku belum submit lg interim!
sebabnya, pagi td baru SV aku bagi balik aku punya Draft report
Alasannya, tertinggal di rumah.
ops.. xkan la draft report aku tu lawak sgt smpai nak jadikan komik buat baca kt rumah.
xkan kot kan.. haha

Sepatutnya Interim hantar harini 4/5/2010

tp disebabkan sedikit tolak ansur dr Kak Hawa, dapat lah aku hantar esok, sebelum pukul 11 pagi.
makasih Kak, jasamu dikenang.

kehidupan oh kehidupan..
pergh.. sgt phyco kehidupan aku minggu ini..
nasib baik juga xpayah hantar harini, at least aku dapat la study sikit tuk Test PPCS td.

apa-apa pon,
mlm ni terpaksa la aku stay up untuk edit Interim aku ni..
blom siap menggelecek..
doa2kan lah aku berjaya menggelecek k..
huhu

kamon hadi kamon
yakin! pasti! mesti!

p/s: oh ini kena highlight! dalam sedar xsedar, menipu dah jadi tabiat aku. ini kah sifat seorang bakal engineer? humm.. aku harap xsemua engineer dan bakal2 engineer mempunyai tabiat menipu mcm aku. ini antara part yg xbagus dlm diri aku, jgn ikut ok. paham? bagus!

2 comments:

perisa2 said...

menipu je keje...ish2...ap nk jadi ang ni hadi!!!

Wazie said...

menipu apa hadi?