nuffnang

Saturday, May 1, 2010

moto idaman hati gua

ini nama dia KTM RC8, cc1000, tahun 2008

Salam.

Gua mintak maap siap2 sebab bahasa wa guna kt bawah ni kasaq siket. :D

kalo lu orang nak tau, ni la moto idaman hati gua. Sejak dari tarikh wa kena potong laju waktu gua dok speedy kt highway dlu3 ngan bnda tunggangan gua, TZM 150. Binatang ni mai potong gua slumber dan teruih lesap. gua nampak muka kerek owner dia sebab owner dia berenti isi minyak kt rnr gurun. dia xkesian langsung ka kat gua ni?? suka hati ja potong gua kan. gua punya moto dah limit, senang2 hati ja la mak2 tiri dia ni mai potong. gua panas. sangat panas. pergh.. gua jadi benci sama dia.. tp gua jatuh cinta sama dia punya benda tunggangan. hikhikhik...


dia xtau ka gua dok line kanan waktu tu?

dia xtau ka wa punya meter sudah 180++??

dia xtau ka gua sangat malu ngan keta merc yg wa tgh potong tu??
mana gua nak taruk muka ensem gua ni? (seb bek pakai helmet)
sebab gua malu, sampai gua masuk line kiri. (rasa nak nyanyi lagu TNB ja..hoho)

malu!

malu!

dan malu malu..

serious gua sangat malu..




xpala, itu hari dia. nanti hari gua pulak kan? kan? haha.. apa-apa pon, gua berhasrat, pasti dan mesti dapatkan superbike juga. ini penting demi menjaga air muka. huh~

eh macam tinggi sangat ja gua punya angan berangan ni.. tp kalu nasib gua kurang baik, benda tunggangan kt bawah ni pon dah ok bg gua yg malas belajar ni. Sob3~




ini nama dia ER6 -cc650

marii bersuperbike! ini mesti. pasti

p/s: berdasarkan sejarah hidup gua, semua cita2 gua tercapai. ini ja yg blom. mesti. pasti!!, insyaAllah~

No comments: