nuffnang

Friday, April 1, 2011

MAAF

Assalamualaikum
::tak jawab berdosa::

(entri ini adalah luahan hati seorang insan yang bernama Abdul Hadi Bin Saaidin)


terus terang cakap
sebelum ni
aku ni bukan jenis yang pandai buat lawak
bukan jenis yang pandai bermanja-manja
bukan jenis yang suka dimanja-manja
aku seorang yang sangat serious sebenarnya!
panas baran, kepala angin, keras kepala, batu api, batu bata, batu nisan dan sbgnya.

atas kekurangan aku itu,
yang mana aku rasa pasti membuatkan orang benci
sakit hati, marah, dendam, meluat, muntah dan sbgnya,
aku mula sedar
yang aku perlu berubah

mintak maap aku mohon jika selama anda mengenali diri ini;

mulut ini,
mata ini,
telinga ini,
hidung ini,
tangan ini,
kaki ini,
diri ini,

pernah membuatkan anda tidak senang
pernah membuatkan anda benci
pernah membuat anda berdendam
pernah buat anda menangis
pernah buat anda sedih dan sbgnya


ampun & maaf dariku,

Abdul Hadi Bin Saaidin

Alamat Email : hardizton7_alive@yahoo.com & hadiee07@gmail.com






2 comments:

Muslimah Optimis said...

alhamdulilah... berubah ke arah kebaikan itu dituntut... semoga menjadi muslim soleh dan muslim sejati.. ameen

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

wah skrg sudah banyak berubah yer..

=)

bagus2...