nuffnang

Friday, April 1, 2011

Tsumani Wanita Seksi

lawa memang lah lawa
kalau kaum hawa bergaya kawkaw sert
tipu la kalau aku kata tak tergoda
woha!

mungkin sudah jadi trend zaman sekarang
artis menjadi ikon trend semasa
artis malaysia tiru gaya artis luar negara
gadis biasa pula tiru pulak gaya artis malaysia yang tah apa-apa

hancur hancur hancur
hancur iman kami kaum adam
sapa yang patut dipertanggungjawabkan diatas dosa mata-mata kami?
tengok dada, tanya dada anda!

oh dah sampai rangkap 3 baru perasan
tajuk entry salah tulis
sepatutnya 'Tsunami Wanita'
ah, biarkan.
style juga tajuk yg silap itu.
hoho

hai kaum hawa yang pandai bergaya
apakata ambil masa lebih-kurang dalam lima minit
tengok betul-betul diri anda dari atas sampai bawah
cukup cantik tak?
cukup cantik tak untuk membuatkan kami kaum adam dapat dosa mata?

mula-mula tengok muka, tengok betul-betul
ada serupa momok tak?
momok kan mekap tebal-tebal

lepas tu, tengok tang kepala pula
rambut kaler apa? pink kaler?
patut la tak pakai tudung, rambut pon dah macam tudung dah
cukup cantik
cukup cantik untuk membuatkan kami kaum adam dapat dosa mata.

lepas tu try tgk dada pula
saiz apa?
saiz (lalala)?
hebat dan mantap!
cukup cantik
cukup cantik untuk membuatkan kami kaum adam dapat dosa mata.

lepas tu turun ke bawah lagi
tengok bahagian seluar pula
apa brand?
dah cukup skinny ker?
terbeliak mata-mata kami kaum adam memandang
dari depan mahupun belakang
cukup cantik
cukup cantik untuk membuatkan kami kaum adam dapat dosa mata.

Tak perlu tunggu tsunami untuk kena 'tsunami'
'Tsunami wanita seksi' yang aku maksudkan
Kesian lah pada kami kaum adam
Tak mampu menahan diri dari melakukan dosa mata setiap hari
Setiap saat
Setiap ketika
terpaksa menanggung dosa percuma
angkara nafsu wanita-wanita
makluk tuhan paling seksi!


tak setuju?
sila kritik kawkaw entri ini!

Sekian dulu dari aku hadi pelera,

Wassalam

8 comments:

muhammadnuraizuddin abdulrahman said...

maklum tuhan paling seksi...

fRaMe+LenSeS said...

hiihih.. i like.. hihi

micah aje said...
This comment has been removed by the author.
micah aje said...

itu bukti wanita mapu menggoncang dunia...sama ada ke arah kebaikan ataupun keburukan...baik didikan, sempurnalah aklhaknya, buruk didikan, sebaliknyalah...
~
http://micahonly.blogspot.com/2010/12/siapa-dia-pilih.html

Leen said...

Nice post..

hadiee said...

@ muhammadnuraizuddin abdulrahman : apa tu? :)

@ fRaMe+LenSeS : -->camna nak wat button like? ha3

@micah aje : betul, kuasa wanita ni bukan calang2, xdinafikan. tapi kalo kearah negative tu yang problem tu. :) thx 4 your komen. bernas!

@ Leen : hai leen.

Muslimah Optimis said...

fuh... dasat... mujuq tak terasa...hihihi...

nk buat button like usha sini

http://tutorialuntukblog.blogspot.com/2010/09/letak-facebok-button-like-dalam-blog.html

p/s : peringatan di atas sangat berguna... bahaya hidup dalam dunia lani...

cik AngguR said...

kesian kaum adam kan ~.....